روان

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تفاوت حشیش و گل

همه این مواد از قسمت های مختلف گیاهی به نام شاهدانه یا کانابیس گرفته می شوند.

ماده موثره این گیاه تتراهیدروکانابینول یاTHC نام دارد.

گیاه شاهدانه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها ساتیوا و ایندیکا هستند. میزان ماده موثره ساتیوا بسیار بیشتر از ایندیکا می‌باشد.

ماده موثره گیاه هرچه از سمت پایین ساقه به سمت بالاتر رویم بیشتر خواهد شد پس مسلما میزان تتراهیدروکانابینول گل گیاه بیشتر خواهد بود. حشیش صمغی است که از فشردن گل گیاه به دست می آید. گل و ماری جوانا برگهای بالایی گیاه و گل آن می باشند. بنابراین در بین این مواد به نظر می رسد که  حشیش از همه قوی تر است. پس اصل تفاوت این مواد در میزان ماده موثره آنها است .

اثرات این مواد تقریباً مشابه یکدیگر می باشد که می تواند از یک سرخوشی ساده شروع شده و منجر به سایکوز شود. اخیراً کانابینوئید های سنتتیک وارد بازار شده است که به نام های مختلف از جمله اسپایس به فروش می رسد این مواد می‌توانند به صورت اسپری روی برگ خشک پاشیده شوند و مانند حشیش و سایر مشتقات آن مصرف شوند و در مغز برروی گیرنده‌هایTHC بشینند وتمام اثرات حشیش و مشتقات انرا تقلید کنند.

امروزه مصرف ماری جوانا در جهان رو به افزایش گذاشته و حتی در برخی کشورها از نظر قانونی ممنوعیت ندارد.

در این مقاله به این مطلب می پردازیم که تفاوت حشیش، ماری جوانا، جوینت، وید وگل در چیست ؟

 

تفاوت حشیش و گل

  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • ar zz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی