روان

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دپاکین چیست

دپاکین چیست ؟‌

قبل از شروع مصرف والپروئیک اسید یا همان دپاکین کرونو راهنمای دارویی را بخوانید و اگر سؤالی دارید، از پزشک خود یا از دکتر داروساز بپرسید.

این دارو طبق دستور روانپزشک از طریق دهان یا به صورت وریدی مصرف می‌شود. در صورت بروز ناراحتی معده بهتر است آن را با غذا میل کنید. کل کپسول را بلع کنید. کپسول را خرد نکنید یا نجوید، چرا که می‌تواند دهان یا گلو را تحریک کند.

میزان مصرف دپاکین بستگی به سن، وزن، وضعیت پزشکی، پاسخ به درمان و سایر داروهای مصرفی شما دارد. حتماً در مورد کلیه محصولاتی که استفاده می‌کنید (از جمله داروهای با نسخه، داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی) به پزشک خود اطلاع دهید.

به منظور بهره‌مندی از مزایای این دارو، به طور منظم از آن استفاده کنید. یادتان باشد که هر روز در زمان‌های یکسان از آن استفاده کنید تا مقدار دارو در خون شما ثابت بماند.

اگر این دارو برای تشنج استفاده می‌شود، مصرف آن را بدون مشورت با پزشک متوقف نکنید. در صورت قطع ناگهانی دارو ممکن است بیماری شما بدتر شود. ممکن است نیاز باشد تا دوز داروی شما به تدریج کاهش یابد.

دپاکین سردردهای حاد میگرنی را تسکین نمی‌دهد. طبق دستور پزشک سایر داروها را برای حملات حاد میگرن استفاده کنید. در صورت عدم بهبود وضعیت پزشک خود را به پزشک اطلاع دهید.

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • ar zz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی